Susa Web Tools
خیلی با حاله ضد حال از این بدتر نمیشه!!!
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 94170
تعداد مطالب : 126
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



Best Cod Music

كد تقويم

ایستگاه عشق و صفا !!
سرگرمی




           خیلی با حاله ضد حال از این بدتر نمیشه!!!

 

دخترجواني از مکزيک براي يک مأموريت اداري چندماهه به آرژانتين منتقل شد.

 

پس از دوماه، نامه اي از نامزد مکزيکي خود دريافت مي کند به اين مضمون:

لوراي عزيز، متأسفانه ديگر نمي توانم به اين رابطه از راه دور ادامه بدهم و بايد بگويم که دراين مدت ده بار به توخيانت کرده ام !!! ومي دانم که نه تو و نه من شايسته اين وضع نيستيم. من را ببخش و عکسي که به تو داده بودم برايم پس بفرست

باعشق : روبرت

دختر جوان رنجيـده خاطر از رفتار مرد، ازهمه همکاران و دوستانش مي خواهدکه عکسي از نامزد، برادر، پسرعمو، پسردايي ... خودشان به اوقرض بدهند وهمه آن عکس ها راکه کلی بودند باعکس روبرت، نامزد بي وفايش، دريک پاکت گذاشته وهمراه با يادداشتي برايش پست مي کند، به اين مضمون:

روبرت عزيز، مراببخش، اما هر چه فکر کردم قيافه تو را به ياد نياوردم، لطفاً عکس خودت راازميان عکسهاي توي پاکت جداکن وبقيه رابه من برگردان!!!

ای ول به دختره حرکتش خیلی با حال بود نظر شما چیه؟



نظرات شما عزیزان:

ارش
ساعت21:26---5 فروردين 1391
اشتباه نکن…!!

بيشتر از آنکه دلم تنگ باشد براي تو……

براي آن مني که تو را نميشناخت…

تنگ است…!!

وبلاگ قشنگی داری. خوشحال میشم به منم سری بزنی. میای تبادل لینک؟ منتظرتم..........arashsantouri.loxblog.com





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:, :: 11:54 ::  نويسنده : آقا مهدی